İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, 7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara'da gerçekleştirilecek olan 36. NATO Zirvesi öncesinde bakanlıkta kapsamlı bir güvenlik toplantısı düzenlediklerini duyurdu. Başkentin ev sahipliği yapacağı uluslararası zirve için hazırlıklar hız kazandı.
Toplantıda, zirveye katılacak yabancı liderler ve heyetlerin güvenliği başta olmak üzere Ankara genelinde alınacak tedbirler ele alındı. Bakanlık yetkilileri, olası risklere karşı her türlü önlemin eksiksiz alınması için çalışmaları gözden geçirdi.
NATO Zirvesi, Ankara'ya yoğun bir diplomatik trafiğin yaşanacağı günleri getiriyor. Başkent halkı da zirve günlerinde bazı güzergahlarda trafik düzenlemelerine hazırlıklı olmalı. Emniyet birimleri, toplantı süresince kesintisiz görev yapacak.
Yetkililere göre zirve, Türkiye'nin uluslararası arenadaki konumunu bir kez daha gözler önüne serecek. Ankara'nın böyle büyük organizasyonlara ev sahipliği yapması, şehrin altyapı ve güvenlik kapasitesini de ortaya koyuyor.




